söndag 29 maj 2011

Frågor

  • Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick svar på mitt (kanske lite patetiska) sms
  • Vad gjorde du kl 08 i morse: Låg i soffan och lyssnade på mina vilda barn
  • Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på Big Brother och förvånades över att Peter var i final
  • Det sista du sa högt? Fan va fin han är
  • Det senaste någon sa till dig: Vi hörs, hej då
  • Vad har du druckit idag? Cola light, vatten och vin 
  • Vad var det senaste du åt? Jordgubbe
  • Vad var det senaste du köpte? jordgubbar
  • Vad är det för färg på din ytterdörr? vit på insidan och träfärg på utsidan
  • Vad är det för väder hos dig nu? Blåsigt och mörkt
  • Godaste glassen? Sandwisch, men jag saknar Igloo
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej men på attraktion
  • Sover du tungt? Nja sådär
  • Drömmer du mardrömmar? Ibland
  • Trivs du med ditt jobb? SERVUS trivs jag med så in i helvete
  • Favoritklädsel? Mysbyxor och myströja
  • Favoritlåt just nu? Inside out med Britney spears
  • Vad ser du om du tittar till höger? En stor plastväxt
  • Vad gör dig glad just nu? Meddelande från en fin kille
  • Vad ska du göra härnäst? läsa mina vänners bloggar och glo på fejjan
  • Höger el vänsterhänt? Höger
  • Humör just nu? Lite ledsen för jag saknar vildingarna och känner mig ensam, men lugn.
  • Favoritgodis? Sura läppar 
  • Kläder just nu? Mysbyxor och luvtröja
  • Sommarplaner? Jobba
  • Hur många kuddar sover du med? 1
  • Morgon eller nattmänniska? Det är olika faktiskt. 
  • Vad är viktigast för dig? Mina barn och mina vänner
  • Är du kittlig?  NJa sådär
  • Snarkar du?  det gör jag säkert, jag är ju fet
  • Stjärntecken? 200% Kräfta
  • Äckligaste insekten? Kackerlacka
  • Stökigt el välstädat? Nåt mellanting
  • Vad längtar du mest efter just nu? En kram, och lite hångel

Inga kommentarer: