tisdag 24 maj 2011

Tjejsnack TEMA: Underkläder

Underkläder
1. Vilket material föredrar du i dina underkläder?
Men herregud material. Då kommer den okvinnliga sidan fram (igen) jag vet inte vad det heter. Men jag säger bomull för dte vet jag vad det är och det är skönt faktiskt. 
2. Hur ofta köper du nya trosor/kalsonger/BH´ar?
Inte så ofta som jag skulle vilja. Men ja var tredje månad kanske jag köper trosor. Känns onödigt att köpa snygga underkläder för sig själv då jag aldrig visar/går runt i bara dom. Inte ens nä'r jag är själv
3. Hur mycket får underkläder kosta?
BH: Max 300:- Trosor: Max 100:- Kanske tänker jag annorlunda när jag har mycket pengar. 
4. Har du köpt underkläder till dig själv för någon annans skull?
Absolut har jag det. Men det var lääääänge sen
5. Din åsikt om underklädesmodellerna?
Så vill jag se ut. Men visst kan man önska att dom var lite mer "normala" för att vi ska slippa den här utseendehysterin som drabbar unga tjejer och killar idag. (även krisande 30+are oxå tydligen). Men det är väl dom som säljer. Men det är tråkigt. Även om man ser en viss förändring i media där man försöker sig på nån normal och nån mullig modell ibland, så tycker jag samtidigt att dom "kända" modellerna bara blir smalare. 


Inga kommentarer: