måndag 30 maj 2011

Varning för osäkerhet

Detta inlägg kommer att innehålla en jävla massa osäkerhet och sånt, så tål ni inte det så ska ni sluta läsa NU! 


Det här är nåt jag tycker är drygt på riktigt.
Om man träffar/flirtar/dejtar en ny kille som man gillar el kan tänka sig att gilla mer i framtiden, till slut ska ju denne också beblanda sig med mina vänner. 
Nu råkar det vara så att jag har dom snyggaste vännerna i världen och chansen är ju ganska stor att killen ifråga känner att han gjorde fel val och börjar småflirta med mina vänner istället för med mig. 
(detta har alltså hänt så jag babblar bara inte ur tomma intet utan av erfarenhet)

Och med min självbild som jag har, så förstår jag ABSOLUT.
Och det spelar ju ingen roll om det flirtas tillbaka på ett oskyldigt "vänligt" sätt eller inte, det är bara hela grejen.
Men ja visst då är han en idiot bla bla bla bla, men sånt gör liksom ont bara. 
Så i nästa liv ska jag bara ha fula kompisar som väger 500kg och har vårtor i hela ansiktet ;)  

För när jag umgås med mina vänner, som jag ÄLSKAR att göra 
så känner jag mig alltid så ful och tjock.
JÄMT !!!
Vill inte göra det, men jag är ju EXPERT på att jämföra mig med andra. 

Jag sa ju det, jag varnade för ett patetiskt inlägg så är du irriterad nu så får du faktiskt skylla dig själv, så det så !!!!


2 kommentarer:

Mig sa...

som du skrev, via en mängd citat, i ditt senaste inlägg, så är skönhet så mycket mer än yta. och har du snubbar på g som vandrar vidare på det du uppfattar som ytliga grunder, är det då så jäkla mycket att bry sig om?

jag är iaf kär i dig för att du är DU, och tills det kommer en lirare som uppfattar det, uppskattar det och uppför sig som folk är det nog syster Anneli som ska dominera ditt liv!

Det finaste man har ska man ju inte ge bort till rövarpack, eller hur!

<3<3<3

pennypancake sa...

ÅÅhh ja jag känner åxå att fasen jag har snyggaste kompisarna ever & visst är jag osäker & orolig i början att han ska tycka ni ä snyggare & han får kika lite på er men d är ju mig han ska gilla & är d en bra en så är d just d han gör!!
vi kollar åxå men gillar man nån så är ju den finast i hela världen d vet du ju;)

<3