tisdag 31 maj 2011

Så tog hon sin chanel väska under armen och gick till närmaste resebyrå

Suck, den där BajsCarro hon kan hon.
detta är en hyfsat påhittad historia med lite extra bregott från min sida, så allt med en gnytta smör nu kära läsare. 

Vem ringer hon till när hon vill prata lyxproblem som hon och hennes man har. Jo mig !!!!
Arbetslösa, fattiga, singelmamman.
Stackars rika familjen kan INTE åka till Bali och bara vara borta i TVÅ veckor ???
Det GÅÅÅÅÅÅÅÅÅR bara inte.

Och nu har Posh Bajs inte tagit ut längre semester, vilket i deras liv är helt galet gjort.
Men posh menar på att hon bara glassar runt på sitt jobb och gör ingenting ändå, och ser det nästan som mer semester att vara där än att vara hemma, så Posh har nu bestämt detta.
Vilket inte alls går ihop med hennes mans planer. (så tokigt det kan bli)

Åter till deras semester planer och denna veckas weekend planer.
Å nej, inge legoland heller för fina familjen kan alla språk i världen UTOM danska.
Och enligt Posh Bajs så finns det ingen sida på internet med svensk text (vilket jag hittade nästan direkt)
Och i VAAAARBERG kan dom ju IIIIINTE bo, för i lägenheten (som dom får låna GRATIS) är det ju SÅÅÅÅÅÅÅÅ lortigt.
Posh Bajs, vill bajsa på guldtoalett.
Och hennes man tycker att hon är såååååååå jobbigt.
Hennes man som tydligen är bög och kär i Anders (detta var alltså en dröm som Carro hade, så han är inte det egentligen)

Jag älskar dig Carro, tack för alla garv vi lyckas få till. Jag går och gräver ner mig nu, It was GREAT (REALY) knowing you.

Inga kommentarer: