söndag 29 maj 2011

Ibland krävs det en skavank

Ibland krävs det en skavank för att den "perfekta" ska bli snygg. 
Personer som är sådär "perfekta" (ni vet att jag inte tycker att det finns nåt/nån som är perfekt, men bara för att ni ska förstå så använder jag det ordet nu) , sånna personer är tråkiga om ni frågar mig. 
BOOORING, intetsägande, men visst vackra, men inget jag faller för. det krävs nånting MER.
Jag behöver en sprudlande personlighet, ett ärr, en stor näsa, skrattrynkor, HUMOR....nånting om sticker ut. 
Att bara vara snygg räcker inte för mig. 

Jag har så svårt att säga till nån att "Va snygg du är" och ge det som en komplimang. 
(även om det så klart är det) 
Förstår ni ?? 
Va härlig/go/fin/söt/charmig/rolig/galen/underbar/knäpp/snäll du är.


Det är mer sånt som jag tycker om hos människor.
Men tror folk hellre vill höra: Va snygg du är, framför Va galen du är ;) 
Och har persoen både charm och ÄR snygg då blir dom ju SKITSNYGGA. 


Svårt att tro på det här kanske när jag ofta skriver om utseendet i bloggen, men då gäller det bara mig. 
(jag skriver mina egna regler)

*PUSS*



1 kommentar:

Mig sa...

Förstår vad du menar med inlägget... men hur ska budskapet förstärkas av två rundsparksfula killar??!?!?! ;)