tisdag 24 maj 2011

I can feel it

Har en bra känsla i mig. 
Dagen har börjat bra och jag känner att jag har massor med energi.
Kan hända att jag känner mig lite mer levande idag efter att ha fått en känsla i kroppen igår kväll som jag trodde jag hade utrotat.och blivit imun emot, men den dök upp och det var ju nice ;) 


Min fina granne har varit och hälsat på en stund och jag har vikt tvätt, och snart ska jag iväg på arbetsintervju om jag inte blåser bort på vägen dit. 
Håll tummarna för mig nu att det går bra.

Morfar hämtar Vildingarna på dagis och ikväll bär det av till P-O skolan för info möte ang förskoleklasserna till hösten. 
Oj oj oj, va tiden går fort. 
Jag är snart mamma till en liten kille som går i förskoleklass liksom. 
Det mina vänner är STORT !!!!

*PUSS*

Inga kommentarer: