måndag 30 maj 2011

Tjejsnack TEMA: Dörrknackare

Dörrknackare
1. Din åsikt om religösa dörrknackare? Låt dom komma och lämna sina jävla papper, men håll inte på att tala i 700 år. "Hej, varsågod, Hej då" Det räcker. 
2. Har du någon gång handlat något, vad? av en dörrförsäljare? Nej det har jag faktiskt aldrig gjort, vilket är skumt då jag verkligen är supermesen nr1
3. Delar du ut godis på Halloween till dörrknackade ungar? Ja om jag inte har ätit upp det själv, annars får dom lite småpengar (berätta inte detta för era ungar nu för jag vill helst inte ha dom här)
4. Hur gjorde man med påskbreven som påskkärring när du var liten? Kladdade ner nån kyckling på ett papper och delade ut. Men vi ville inte ha nåt för det utan gjorde det bara för att sprida lite stämning (faktiskt)
5. Har du lånat något av en granne någon gång? Japp klart jag har !!

Länk till tjejsnack HÄR


Inga kommentarer: