tisdag 17 maj 2011

Klart man gillar om nån tycker att man är bra

Idag gick jag och fina fina MJ och Salma i ösregnet ner på stan och satt och häckade på Vallonen tills ovädret hade lagt sig. 
Anna kom förbi och joinade oss en stund oxå. 
Mycket trevligt, precis som alltid.


Sen in på Coop för att handla lite middag och där träffade jag Grottmannens mamma.
Å va jag gillar henne och hon gillar mig. 
Det säger hon varje gång vi träffas, och att hon redan för MÅNGA år sen när jag var ihop med Xet, 
tyckte att jag och Grottmannen skulle bli ett passande par. 
Ja hon är verkligen rar. 
En svärmor jag hade gillat...absolut. 
Men men, vi vet ju hur den sagan slutade. 

Kalla mig skum, men är det inte lite roligt att höra att nån tycker om en.
Även om man inte känner personen så jätte väl, men den har fått en bra bild av mig som person.
Jag gillar i alla fall det.  
Och jag kommer att leva på hennes snälla ord resten av kvällen. 
Kanske är jag en svärmorsdröm i alla fall trots att jag inte kan baka eller laga mat. 

*PUSS*

Inga kommentarer: