onsdag 18 maj 2011

Promenad med tårar

Har släpat runt min feta kropp vid Meling och Västanfors, skönt var det men jag märker att jag blivit TUUUNG.
Gick förbi killarnas dagis i hopp om att få se dom och ge dom en kram eller 100
Men nepp, dom var på utflykt.
Besviken som FAN vart jag. 

Men så går jag vidare och ser Luddes avdelning och där står min finaste och stora Ludde. 
Den lyckan och värmen jag kände i kroppen går inte att beskriva. 
Han lös upp som solen och kramarna och pussarna jag fick kan jag leva på hur länge som helst. 
 När vi sagt hej då, då kunde jag inte hålla mig. 
Satte mig på en bänk och tårarna bara rann. 
Mina fina underbara vackra vilda barn. 


Ska jag vara GLAD att jag fick en liten bonuskram så där när jag inte sett dom på över en vecka. 
Och ja, det är klart jag är glad. 
Men för mig ska det vara en självklarhet att få en kram VARENDA DAG !!!!!

*PUSS*

3 kommentarer:

pennypancake sa...

ja visst e d en bonus men jag säger som dej : man vill ha en kram VARENDA DAG!! man skaffar ju inte barn för att va utan dom halva tiden & för att dela dom med nån som inte har några som helst band till miraklet/miraklen!!!
Ego??ja kanske men MIN unge är ju just MIN unge ;) inte nån annans(jo pappans men samma för honom)

Marlene sa...

Jag gråter när jag läser detta och jag är så glad att mina barn bara är bort från mig varannan helg.

Kram till dig!

Marlene sa...

Jag gråter när jag läser detta och jag är så glad att mina barn bara är bort från mig varannan helg.

Kram till dig!