torsdag 12 februari 2009

Gissa vem

Gissa vem som fick visa leg på bolaget? JAG!

3 kommentarer:

Anonym sa...

last time when i offer to you a smirnoff ice is inked on my soul . a dream became reallity!!!
thanks princess who have enchanted my life

Anonym sa...

En gång var jag och pappa på bolaget samtidigt. Jag stod efter honom i kön. Han fick visa lägg, men inte jag... Jag var typ 25 då och han runt 60 och gråhårig och allt som hör till den åldern... Jag tog fram mitt leg när de fråga han om leg, men sen ville de inte se mitt. Jag ifrågasatte det, men de kunde ej svara... Jag tror de måste fråga ett visst antal per dag oavsett vem det än blir. Detta var en kvart innan stägning, så de kanske hade en kvar attf råga...

anneli sa...

SKumt, jag jobbade själv på bolaget i somras och vet bara att vi skulle kolla leg på alla som såg ut att vara under 25.
!är du under 25 var beredd att visa legetimation.

Men 60år hm.....?? Skumt *S*