måndag 30 mars 2009

Ett lyckorus i magen

Vet inte riktigt vad det kommer ifrån, för jag är inte kär, jag har inte vunnit pengar, jag känner bara att just för stunden mår jag så himla bra !!


Ok, lite vet jag vad det beror på men lite hemlig måste man väl få vara.

Men jag är nöjd med människor jag har runt omkring mig, inte minst världens bästa granne som faktiskt gör mitt liv mycket roligare trots att vi båda befunnit/befinner oss i jobbiga situationer.

Jag gillar dig gumman !!!



Jag har oxå träffat på, fått kontakt med, nya och gamla bekantskaper som gör att jag småler lite extra om dagarna.




Sen att jag hittade en fin blå tröja i v-ås som jag gillade kanju oxå göra en dag bra :)

1 kommentar:

Melinda sa...

Läckert blå!

Blue i the shit! =)

Fast jag älskar turkost mest... :-)