fredag 20 mars 2009

Min dag och kväll

Har hunnit med en massa roliga saker idag, käner mig skit trött men ska strax i väg till Dickens och jobba. Ska bli roligt !!!

Var på stan med Petra och Snyggo med barn (minus Liam) träffade Jens en snabbis oxå. Maria passerade fönstret när vi käkade lunch på thai resturangen. Nadja höll oxå till på stan likaså morfar Eigil som kindnappade Ludde och tig en lunch med honom på Dickens, sen träffade jag Jennie efter min Oti promenad !! SÅååå trevliga möten !!



Har provar kläder som jag ska ha när jag jobbar men det slutar alltid med jeans och myströja. Det trivs jag bäst i och jag ska ju faktiskt inte "gå ut" jag jobbar ju bara. Behöver inte vara snygg då.



Men jag gillar att prova kläder. Kan göra det här hemma om jag har tråkigt.
Fast det var ju liiiite roligare när man var smalare. Nu är det bara drygt.

Gillar att vara lite ytlig ibland och gillar att kolla vad andra har på sig, så när jag läser olika bloggar blir jag skit glad när jag ser ett kort på bloggaren och deras kläder. Köper tidningen NU och glor i stort sett bara på bilderna och kläderna.

Jag är inte direkt modemedveten utan fattar det här med modetrender ungefär 1-2år för sent. Jag behöver tid att vänja mig. Tant varning kanske men va fan jag är ju faktikst 30 !!!!



Nehepp, dags att gå.

Kram kram på er snyggingar

Inga kommentarer: