söndag 29 mars 2009

Helgen

Nettan bjöd in till fest !!

Hela lilla gänget


Paulina är alltid så sjuuuukt sugen på att vara med på bild, men hennes sexiga ben fick jag med iallafall. Vi var skit coola och åkte buss hem från krogen bara hon och jag (om det är coolt att be busschauffören att säga till när vi ska gå av och peka åt oss åt vilket håll vi ska gå)



Jessica, nettan och jag

Jag är helt vilse efter att ha blivit avsläppt av bussen

Paulina, jessica och jag

SKit tråkiga kläder, men va fan då, jag trivdes. Kände sig dock som en bonde bland alla flashiga brudar på krogen

Vi sammanfattar kvällen så här:
Hade en toppen kväll i västerås med toppenbrudar.
Alltid roligast innan man går ut, sjukt mycket sex prat, garv, lektioner i både det ena och det andra, dans, sång, allvar och lite mera sex prat hahaha
Väl ute på stan så kom vi in gratis på BMB för SnyggNettan hittade på nån DJ som hon kände som skulle spela där så vi gick in med honom. Sparade vi pengar på !!
Vi dansade hela kvällen och jag har träningsverk idag *S* Skapligt vältränad brud :D
Det jag saknar när jag är ute i en annan stad är det sociala: hej hej kul att se dig här bla bla bla.
Nu var det jätte mycket folk, ingen som kände en och det var ju trist även om vi hade danspartners vid oss i stort sett hela tiden men ändå....nej vill ha mingel med roliga människor oxå för att det ska bli 100%
Jag och Pulina plankade sedan in på Harrys. Sen tog vi bussen hem och kände oss hur coola som helst hihihi
Tack tjejer ni är bäst !!!

1 kommentar:

Jessicada sa...

Wihooo...va skojsigt det var att bara vara brudar! Jag instämmer...förfest är roligast och att vara helt anonym är sådär. JAg träffade förresten på de där "plåstren" som förföljde oss på dansgolvet på HM igår...haha...han ba´- Tjena bruuden...står du här och chillar!!! ha ha..jag höll på att fnissa ihjäl mig. Haha. Tack för en roligt kväll iaf!
Kram Jessica