tisdag 24 mars 2009

en kort beskrivning om av min dag




Har haft en riktigt bra dag.


På förmiddgen tog jag en promenad till Oti, sen när jag kom hem var jag så full med energi och inte det minsta trött så jag tog en tur ner till gymet.


En del skamliga förslag fick man där nere hahaha, men det var inget jag tog på allvar *S* (det var från en kompis som var extremt fräck i munnen. tillochmed jag blev chockad)



Fick ett mail idag från en kille som sett mig på coop. Ganska charmigt faktiskt.
Gjorde mig glad.

Och äntligen är mina barn här !!!!
Som jag har längtat.
Nu är det fullt ös, stök, bråk, skratt, mys, blöjor, smörgåskladd, leksaksbilar överallt.
Och det finns inget som värmer mitt hjärta mer.


Alma och Alice var här ett tag och det gick jätte bra.
Alma är sååå ruskigt väluppfostrad och lugn liten dam att jag knappt vet hur jag ska bete mig. Ska jag prata politik med henne eller va ska jag göra hihihi. Så himla duktig och förståndig.


Lite skillnad mot mina vildningar som är högt och lågt och säger och gör både det ena och det andra hahahaha. Underbara galningar är dom !!!

Och Brallan (Alice) märks knappt och tultar runt i sin gåstol och är bara sååå söt !!!

Härliga grannar man har !!!!




Inga kommentarer: