fredag 13 mars 2009

Känner mig social

På två dagar har jag haft 7olika personer här hemma hos mig.
Det kanske är lite för vissa, men för mig är det helt otroligt. I mitt "förra liv" så var det sällan folk och hälsade på.
Jag tycker om att träffa folk och bara umgås, oavsett om det är tjejer eller killar. Har ju kanske av förklarliga själ inte haft så många killar på besök när jag bodde med P. Inte en enda faktiskt.
Men nu springer det karlar här hela tiden *S* (nej jag skämtar bara)

Men jag vill gärna sitta och snacka skit, glo på TV, fika, gå på stan, åka bort en sväng eller bara vara.

Gillar att ha människor jag gillar runtomkring mig. Det mår jag bra av.

Hoppas på fint väder i morgon så vi kan vara ute hela dagen !!!

Pussar och kramar från en Anneli som mår riktigt riktigt bra !!!

Inga kommentarer: