torsdag 19 mars 2009

härliga morgon

Ludde vaknar tio i sex och börjar sparka Hugo i ansiktet. Hugo vaknar, blir förbannad och slår mig i huvudet.
Jag är skit tröttoch vägrar gå upp.

Dom går iväg in på deras rum.....skönt....dom kommer tillbaka med 20 små bilar var och leker rally i sängen sen hoppborg. Ludde tar tydligen Hugod bil (det låter så på Hugos läten) Hugo blir förbannad och kastar en bärgningsbil i huvudet på mig !!!

Ok jag går upp.
In på toa, dom kommer efter. Ludde står och fläktar med ett par långkallingar för han tror att jag svettas (jag har inte sagt att jag svettas ??!!!) Hogo ska tvätta sina bilar i handfatet och passar på att skicka över lite kallt vatten på mina ben.

Underbara, normala morgon

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter som att det är som det ska!!

Marie sa...

härligt! :)Du får känna att du lever!