söndag 22 mars 2009

min gårdag

Uppsala:
Tjejerna var jätte duktiga. 3st tredje placeringar vart det !!! Nån liten tår tittade fram så klart men jag hade inte riktigt tid att gråta hade fullt upp att skrika och hejja !!!
Norberg:
Efter Uppsala var det dags för mig att åka till Norberg och gå på en liten fest.
Såg fram emot att träffa Chatrine och Marie, och Maries käre trolovade Micke.
Jag och Marie fick våra vanliga skrattanfall, eller ska jag säga hysteriska skrattanfall.
Vi kom dit som okända men gick därifrån som Ostbågen (jag !!), Melwin (Marie) och Hellboy (Micke).
Jag vet inte riktigt vad som händer när man placerar mig och Marie i samma rum men det blir skratt.......och åt ingenting !!!!
Fagersta:
Åkte ganska tidigt hem till fagersta, svängde förbi Dickens.
Eftersom jag var lite salongsberusad så ville jag utnyttja det och det är så trist att göra det hemma för sig själv.
Det var väl sisådär på Dickens.
Jag blev hämtad vid ett tiden och kan bara konstatera att det blev en bra avslutning på dagen !!!

Inga kommentarer: