måndag 17 maj 2010

17 maj-10

Först och främst.
GRATTIS NORGE !!!!


Har haft en skit bra dag. Med dock ett litet gupp på jobbet som var lite jobbigt men det gick ganska snabbt över.
Efter jobbet träffade jag brudarena Nettan och Anna på Vallonen där vi satt och pratade bra länge. Nettan åkte hem efter kl 18 men jag och Anna satt kvar på stan och pratade, Sen gick vi och handlade och sen begav vi oss hem till mig. Tog en kopp te på balkongen, sen vidare till LaStella och delade på en Kebab sallad. Allt detta medans våra mobiler ständigt pep ;)

Sen var det bara att gå hem, sätta sig vid datorn i 2 min. Då ringer Sanne och frågar om jag vill med ut och gå. OK då !!! En promenad med henne vart det, och nu är jag hemma igen och ska ladda mobilen en stund sen prata lite med T ;)

.

Inga kommentarer: