fredag 28 maj 2010

underbara dag

Jag vet inte vart jag ska börja, men den här dagen har varit så sjukt bra. Kommer att leva på det här länge.
Förmiddagen handlade om nyttigheter och seriösa grejer ;) sen åkte vi til Borlänge. Träffade min snygging där och det var bara såååå underbart på alla sätt och vis ;)
Shit iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!

Vi käkade mat, gick omkring i Kupolen, fixade nån sms tjänst till min mobil, käkade glass ute på en bänk *MUMS*, hånglade lite *ÄNNU MERA MUMS*
Livet är bra !!!! Han är bra !!!! Jag mår bra !!!
Fan, vilken underbar dag !
En skjorta blev handlad till mig själv oxå :)

Började jobba kl 18. Fick lära mig lite kvällsrutiner......mycket att ta in, men det ska nog gå bra. Ska ju jobba både i rogon och på lördag kväll.
KOm gärna och säg hej :)
En rolig dag på jobbet vart det oxå :)

Go natt !!!!!

Inga kommentarer: