måndag 24 maj 2010

24 maj-2010

Har jobbat idag. Det har gått bra förutom att jag varit så sjukt trött och seg med jordens huvudvärk. Vet inte vad det är som händer med mig.
Älskar att stå i kassan på jobbet, det är nog det roligaste av allt att träffa och prata med kunderna. Och alla är så snälla :)




Efetr jobbet gick jag hem till mamsen som drabbats av samma åkomma som mig. Huvudvärk, trötthet. Hon hade gått hem från jobbet och sovit hela dagen i stort sett.
Vi pratade och alla syrror + Lisas Johan var hemma. MYYYYS. Pratatde, skrattade gott åt att alla tanter är rädda för Johan bla *S*
Käkade lite tårta som Lisa bakade.

Figo kom från Kumla och ville ta med sig sitt skåp som jag har haft förvarat i mitt kök. Lite tomt vart det, men men. Det var ju hans. ;) Så han hämtade mig från mamma, vi fixade skåpet och sen skjutsade han hem mig dit igen. Tråkigt att han inte kunde stanna längre. Det hade varit kul att få snacka lite mer skit.



.Nu är jag hemma igen och ska snart lägga mig på soffan och typ sova.
Men kan ju inte lägga mig utan att få höra godingens röst ;)

.

Inga kommentarer: