söndag 30 maj 2010

Ok, jag var avis, det erkänner jag nu

Det finns ju dom där paren som man irriterar sig på som envisas med att skicka pluttiga meddelande till varandras loggar på FB.
Men hallå ring och säg det istället ?? Skicka ett sms ?? Plåga inte oss med era kärleksförklarningar.

Precis SÅ tänkte jag för några månader sen.
Nu är jag där själv. Finns ju inget gulligare än när man får ett: "Tänker på dig <3"
upplagt på loggen när man vaknar på morgonen.


Och jag var ju bara avundsjuk för at jag inte hade nån som skickade sånt till mig.

Nu irriterar jag mig på folk som gör det när dom sitter i samma hus fast på olika våningsplan (typ; kom ner maten är klar snuttegubben) eller dom kanske tom sitter i soffan bredvid varandra med varsin laptop (typ; Å va du luktar gott just nu min pluttfia).

Jepp, avis att jag inte har min älskling sittandes i soffan bredvid mig med en laptop, det är jag absolut :)  

Att man över huvudtaget bryr sig så om va andra gör (precis som jag gjorde) är ju bara som sagt ett tecken på avundsjuka. Och det står jag för ;)

PUSS på ER

.

Inga kommentarer: