söndag 23 maj 2010

Sex och huvudvärk

Vilken intensiv dag det har varit so far. Huvudvärk delux, tålamod = 0, matt i kroppen, ont i magen, trött och en längtan efter T !!
Jag undrar om det är vädret som påverkar. Efter att ha varit hos Petra och sett när tre små vilda killar slagit halvt ihjäl varandra så fick vi skjuts hem till mamsen som oxå hade huvudvärk :(
Vi vart inte långvariga där.

Mitt tålamod kanske varnan mig för att mensen snart är här igen. Minns inte när jag hade den sist. Och just nu välkomnar jag den. Rör mig inte i ryggen. Bara den inte dyker upp om två veckor för då ska jag ha sex igen !!! ;)
Shockade ??? Japp, jag är 31 år och har sex......!!! Det ni !!!

Sen när det kommer till huvudvärk och tålamod så undrar jag om det är barnen som är EXTRA högljudda just då eller om man bara reagerar extra mycket fast det egentligen är precis som det brukar vara ??

Inga kommentarer: