tisdag 18 maj 2010

Ush, nu kommer sommaren

Sommaren är på väg. Och det verkar glädja ganska många, men inte mig....och jag vet nån mer som inte heller jublar.
Värmen......och värmen betyder att man ska klä sig svalt. Och att klä sig svalt är alltså inte svarta långbyxor och svart kofta !!!!
Jag har haft sommarångest så länge jag kan minnas. Även när jag var som smalast. Sån sjuk jävla ångest. Det ligger som en stor klump i magen och jag får panik vid tanken på värmen.
"ska vi åka och bada???"
Åh, nej inte den frågan !!!!

Ehhh....vadå Eskiln ?? Simhallen ??? Finns det ingen liten okänd sjö med värsta fina stranden som man kan vara helt i fred på!!.............kanske en liten gyttjepöl i urskogen !!!, vadå ska JAG bada ?? Ska jag sätta på mig bikini/baddräkt och plaska runt i sjön ??? NEJ, jag vill inte !!!! HATAR det !!!
Pratade med en av mina bästa idag och hon preics som jag längtar redan till hösten.

Bara tanken på t-shirt och kjol får mig att vilja gråta !!!

Gör nåt åt det då Fetto, sitter det väl 100 pers och tänker. Jag tänker likadant. Men som sagt det funkade inte ens när jag var "normal" i kroppen. Hatade sommaren ändå.

.

Inga kommentarer: