lördag 22 maj 2010

Bilder och text

Jag vet inte hur jag ska börja att förklara dessa dagar.
Finner inga ord.
Jag mår så himla bra, mina barn ser det och deras reaktioner kunde inte har varit bättre.
Jag kan självklart känna av dom att dom reagerar på förändring.
Jag har ju aldrig pussat en kille framför dom förut, så det är klart att det är nytt.
Men dom har som sagt varit fantastiska.

Vi har bowlat (Ludde och Thomas vann), haft fredagsmys med film (ALVIN & GÄNGET 2) och godis, varit på BarnensDag på Hembygdsgården och haft det allmänt jätte bra.
Fredagsmys med två vuxna och två barn i soffan känns märkligt och ovanligt, men härligt !!!!!
Mitt hjärta blir så varmt av den synen och känslan.


Alice och Alma träffade vi på BD. Dom provade på lite Cheerleading med Luddes mostrar.
Fina tjejer allihopa <3 


Mina underbara vildingar, kunde inte vara mer stolt över dom. Mina fantastiska älskade barn. 
Dom är vilda, men dom är också BÄST !!!!! 
Hoppas dom förstår att deras mamma mår bra och är lycklig.


Vi fick ett par timmar för oss själva nu på eftermiddagen innan han skulle åka hem.
*Tack snälla mamma och systrar för det*
Mys pys !!!!
<3




Inga kommentarer: