tisdag 25 maj 2010

Tack Kak för ytterligare bekymmer ;)

Fanns visst mer saker att oroa sig över när man blir ihop:
Kak: "Tänk om jag fiser massor när jag sover och han hör det (känner det på lukten!)!".

Sen har ju jag en förkärlek till bajs, men nu när jag ska bajsa då tänker jag jätte mycket på dom här "förpruttarna" som brukar eka i toalettstolen innan själva bajset kommer ni vet.....(Hoppas verkligen att ni vet) *S*
Är jag själv hemma så hör/tänker jag inte ens på det. Nu låter det som explosioner ju :D
PIIIIIINSAMT !!!

Herregud va man kniper och spänner och gör allt för att det inte ska låta.
Man tänker "Kan du inte höja ljudet på TV:n eller nåt??!!"

.

3 kommentarer:

Carro sa...

HAHAHA!!!

Om man drar isär skinkorna så kanske det "smyger ut"

Inte för at tjag har testat det eller nåt ;-)

Elin sa...

hahah är väll bara för han o tacka att du släpper dem på toa o inte i knät på han ;)

Kak sa...

Moahaha! Det är jobbigt det här med kroppsfunktioner i början av ett förhållande.

En tröst är väl att när man når till slut stadiet när man faktiskt törs fisa lite försiktigt i den andres närvaro så vet man att förhållandet avancerat rejält. Antingen är det kört eftersom man fiser av brist på respekt, eller så är det alldeles avslappnat, perfekt, underbart. : )