fredag 22 juli 2011

EAT PRAY LOVE

Shit vilken film.
Har gråtit floder.
Den får en verkligen att tänka efter, analysera och fundera på livet.
Och jag behöver det. 



"Jag älskade dig"
"Jag vet. Men jag älskar dig fortfarande"
"Så, älska mig"
"Men jag saknar dig"
"Så, sakna mig. Skicka ljus och kärlek varje gång du tänker på mig...sen släpper du det. Det håller inte för alltid. Inget gör"

"Tro på kärleken igen"

"Du har blivit sårad. Det enda sättet att läka är att lita på någon igen. Att ha ett brustet hjärta betyder bara att du försökt med något"

Jag vet att det är väldigt osexigt att älta att vara bitter osv
Men man måste nog gå igenom det oxå, kanske inte så länge som jag har gjort, men när gamla sår har läkt rivs nya upp. och är det då på samma ställe så är det som att börja om. 
JOBBIGT, men det är oxå en resa. 

PUSS från Bitter Fi**an


Inga kommentarer: