söndag 17 juli 2011

Kanske är det

Kanske beror det på bröllopet, alla människor, den spirande kärleken, kramar och övernattningar, bekräftelse och bara vänliga ord de senaste dygnen som gör den här dagen så sjukt TUNG.
När alla åkt så blir det.....tomt och ensamt IGEN 
Jag mår illa, spyfärdig och mer kärlekstörstande än någonsin. 
 Jag behöver en jourhavande pojkvän. 

Men grejjen är ju att jag MÅSTE ha känslor för att göra det jag vill göra, önskar nästan att jag bara ville ha sex och inget annat. 
Fan va enkelt det skulle vara. 

Idag handlar det om att skeda i soffan framför en dålig film, somna till, vakna av en puss på kinden eller att nån kliar dig i huvudet (ok, inte så där som apor gör utan så där skönt så man får gåshud) 
Och det gör jag då INTE med vem som helst. 
Inte med någon egentligen, eller jo nån, men inte..........................äsh skit samma. 

I mitt nästa liv ska jag bli KÄNSLOKALL och Eremit. 





Inga kommentarer: