söndag 24 juli 2011

En SKRÄCKpromenad i den regniga natten


Har varit ute på en promenad i regnet. Så himla skönt !!!
Lyssnade på musik och tankarna kopplades bort för en stund.
FÖR EN STUND, sen kommer den, GRODAN och hoppar MITT FRAMFÖR mina fötter så jag NUDDAR DEN .
För er som inte vet så är GRODOR MITT VÄRSTA EVER !!!
Behöver jag säga att jag SKREK och GRÄT !!
Hysterisk var ordet.
Tur att det inte var nå folk ute alltså. 
HATAR DOM !!!
FYYYY FAAAAN 

Nu är det frågan om vad jag ska hitta på att göra nu när jag återfått tillbaka min normala andning och puls igen !!!???
Det känns så jävla omotiverat att gå och lägga sig när man inte har nån att lägga sig bredvid eller att vakna upp med i morgon. 
Kan lika gärna vara vaken hela natten och glo på film. 

Så får det bli.

Mardrömmar skulle jag säkert få efter den här promenaden så att sova känns bara idiotiskt.  




Inga kommentarer: