onsdag 13 juli 2011

En sån här jävla skitdag

Idag är en sån här dag där jag skulle kunna klaga på ALLT och lite till. 
  • Jag skulle kunna klaga på hur ful och fet jag är
  • hur lite pengar jag har (minus 50:- på kontot och 0,27 öre på mobilen)
  • vilken värdelös mamma jag är
  • vilka jobbiga barn jag har som skriker hela tiden (även om dom faktiskt är riktigt snälla idag)
  • att jag inte har några kläder att ha på bröllopet på lördag
  • att ingen tycker om mig
  • att jag är själv och hur jävla drygt det är ibland
  • att jag inte fått något sommarschema på jobbet
  • att tanken var att vi skulle till Eskiln idag men det verkar inte bli nåt av det
  • att jag antagligen har PMS
  • att jag är så FUL OCH FET OCH ENSAM (har jag sagt det kanske??)
  • att jag inte har dammsugit lägenheten på hur länge som helst eftersom jag inte äger en jävla sugare
  • för att glaset på min Iphone är trasigt
  • för att jag är helt jävla värdelös på ALLT
  • att ALLA verkar åka på påkostade semestrar hit och dit med sina barn och sin gamla karl eller deras nya kärlekar som dom hittade på bara så där...enkelt och vågat (ja idag är jag bitter)
  • att jag är för feg och osäker för att göra någonting med någon
  • att jag mår skit över att behöva be Xet om hjälp på lördag
  • att alla ligger på stranden eller i simhallen som om det vore hur naturligt som helst
  • att alla är så jävla snygga
  • att alla killar vill ha mina snygga kompisar
  • att jag är så jävla FUUUUL och FEEEEEET
  • att alla andra verkar ha en stuga på nåt mysigt ställe
  • att jag inte ens har ett jävla tält
  • att alla andra har föräldrar som fyller 60 som bjuder hela släkten utomlands
(Jag garvar åt detta själv ska ni veta, nåt hysteriskt skratt som är på gränsen till gråt)

JAG SKULLE KUNNA KLAGA på detta men jag gör det inte, för jag misstänker att många störs sig på allt mitt jävla klagande.
Det skulle jag oxå kunna klaga på, men som sagt jag låter bli, för jag vill inte tråka ut er.


*PUSS*


1 kommentar:

Sessan sa...

Nej usch vilken hemsk dag det låter som.
Titta gärna förbi min blogg med.
www.camilles.se