torsdag 14 juli 2011

Frukost på ballen


Bakade scones med kidsen nu när vi vaknade och käkade sen frukost på balkongen. 
Mysigt och utan större kaos. 
Ja visst lite småkaosigt är det väll alltid men sånt får man räkna med. 
Idag ska jag äntligen hämta min cykel som varit på lagning (pappa betalar som alla pappor gör åt sina 33 åriga barn. PINSAMT men behövligt)

Har några andra ärenden som jag måste göra i desperata syften. 
Annars blir det den värsta nödlösningen EVER !!! 
Håll tummarna 

*PUSS*


2 kommentarer:

pennypancake sa...

Min pappa betalar åxå saker åt moi,snart 35 år gammal;) hoppas d löser sig!!!

Kak sa...

Aaah, känner igen det där. Jag hade min bil på verkstad i veckan och pappa hämtade ut bilen åt mig och betalade. Det kändes skamset, "pappa betalar", men vad tusan - det är rätt fint att bli lite bortskämd! Jag tror att jag har förtjänat det faktiskt, och det har säkert du också! :)