torsdag 14 juli 2011

Tack till Richard W

Var så jävla deppig och min status på Fejjan löd så här:
Är man tvungen att ha en jävla karljävel för att få det här livet att gå ihop med jobb och allt va det innebär !!!????

Då får jag den här länken och jag blir så jävla glad bara. Hahahaha UNDERBART !!!




Va' en man kan vara härlig,
och så plötsligt så besvärlig,
ärligt sagt förfärlig, ja ni vet.
Lite prassel följs av trassel,
snick och snack och tissel tassel,
och det är trist man längtar
att få va' i ensamhet.

Tänk dej att ha en man i byrån,
i en ask bland andra grejor.
När som helst du får lust
så plockar du fram din ask.

Känner du dej ensam syster,
lite kelsjuk eller dyster
har du alltid asken att ta till.
Sen har du kul tills det blir tråkigt
blir det obekvämt och bråkigt
stoppar du bara ner din ask i lådan när du vill.

1 kommentar:

Mig sa...

en av mina absoluta favoritlåtar genom alla tider! Wunderbar:)