söndag 24 juli 2011

Fy fan vilken ångest


Hade fest här hemma och det var HUR trevligt som helst. 
Muffarna, Mj, Danne, Richard, Mickis, Pauline, Marina med vän. 
Sen gick vi vidare till Tony och Maja......vilka härliga människor. 
Där träffade vi lite fler folk och sen av nån jävla anledning åkte vi till Green Man. 
ÅNGESTEN var TOTAL, bland det värsta jag har varit med om. 
 Alla var typ 17,5 år, pinnsmala, blonda med korta klänningar. Och samtal jag helst inte vill ha var jag tvungen att ha (typ)

Gick hem tidigare för jag pallade inte med det där. 

Hemma nu och försöker andas lugnt och sansat i en brun pappers kasse.....så där som på film. ;) 

Och med den vänligaste av alla toner så vill ja be om ursäkt om jag varit otrevlig mot någon, men ibland orkar jag inte prata med folk om vissa saker och speciellt inte på krogen i berusat tillstånd. 

Puss och Kram och förlåt









1 kommentar:

Unknown sa...

Jag hittade receptet mot dom små blonda jävlarna...lite dyrt kanske men shots funkade finfint!;) Lite värre i dag dock!!