lördag 18 april 2009

blir helt galen

Solen skiner, toppen väder ute, och jag känner inte för att gå ut, jag känner inte för att sitta här vid datan, jag känner inte för att umgås, jag känner för fan inte ens för att käka godis.
SKulle sköpa det idag men.......nej !!
Ja det är allvarligt detta. Inte ens godis !!! Fattar ni ???!!!
Vill ha mina barn här !! NUUUU !!!!!
Jag vet inte om jag överlever den här dagen.......känner att jag bara vill gråta men det går inte, vill skrika, slå sönder nåt......lägga mig och sova.
Vilken fruktansvärd känsla det är när man saknar sina barn så här mycket.
Man tappar livsgnistan.
Känner mig spyfärdig.
Ska försöka sätta mig på balkongen, läsa en tiding och sätta på lite musik. Ska tvinga mig till det !!!

1 kommentar:

Mari sa...

Måste kännas förjävligt att inte kunna träffa sina barn när man vill! Lider med dej..jag vet ju hur jag själv skulle känna!!! Stor kram till dej!