lördag 18 april 2009

Fick en gnutta närhet igår

Igår när jag jobbade så pratade jag med en kille lite grann som stod och höll mig sällskap en liten stund, och så helt plötsligt säger han nåt i stil med "va söt du är gumman" (typ) sen stryker han sin hand mot in kind.......och jag var nära att våldta killen.

Ok, nej inte sååå men jag fick en sån där känsla av närhet som jag kände att jag ville ha mer av. Inte just av honom, för han kunde lika gärna kunnat vara vem som helst.
men det liksom pirrade i magen och jag ville bara att han skulle stå och stryka mig på kinden resten av kvällen. hahahaha
(jag frågade inte) *S*

Så sjukt myssugen. Fasen det känns som jag låter helt jätte desperat när jag skriver det här men jag är inte det. ok liiiite med jag måste vänja mig.

3 kommentarer:

Firesteehl sa...

Du är inte ensam om att känna så där... Om du jobbar på Dickens ikväll så ses vi :)

Pierre sa...

Wouh!! princess it is hot hihihihi

Lisa sa...

finns nog inte bara en eller två styckna killar som skulle ställa upp på en myskväll med dig, du är ju milfen, jag tror att JAG snart börjar bli igenkänd för att jag har DIG som syrra. Keep going. DU ÄR SNYGG!!!!