söndag 19 april 2009

....



Vet inte varför jag gråter, men jag gör det iallafall.

Försökte ringa till Xet idag för jag ville prata med barnen, saknar dom så mycket men jag fick inget svar.

Har inte gjort mycket idag, jag känner mig helt förlamad, orkar inget, har inga krafter. Samlade dom få jag hade och duschade, smörjde in mig, klätt på mig och är redo för....ingenting. .........................................................

Gårdagskvällen

Jobbade ju igår och det kom mycket folk. Det var faktiskt roligt. Jag tycker om när det händer grejer. Jag fick ta emot lite sexuellatrakasserier men den killen åkte ut.

Jag tål ganska mycket och jag kan säga ifrån, men när han gick för långt och vägrade ge sig, då åkte han ut.

Annars var det mycket roligt folk som höll mig sällskap i garderoben.

Gulliga komentarer som gör gott åt en tjckis självförtroende.

Inga kommentarer: