fredag 24 april 2009

Ett tråkigt: "igår gjorde vi" inlägg

igår var det en toppen dag på många sätt. Härligt väder, trevligt sällskap, mycket skratt, mycket bus.
På förmiddagen lämnade jag barnen på dagis, sen hämtade jag Alice, vi gick ner på stan, mötte upp Petra och Theo, fikade på Vallonen, gick omkring på stan och kollade runt lite. Sen kom snyggo och tog över Alice men passade på att tjöta lite och vi hann med en lunch innan vi skulle hämta våra barn från dagis. Underbart väder och mycket roliga samtal vart det.

Sen hämtade jag barnen på dagis som alltid blir så glada när jag kommer, det är underbart !! Vi gick hem till mamma, där vi hoppade studsmatta, cyklade och lekte kuragömma och fick lite mellanmål.

Pratade med Xet ganska länge i telefon oxå och det var jätte trevligt, vi pratade om barnen och om div grejer. SKumt att prata med honom bara som en vän, men det funkar jätte bra (peppar peppar.....)

När vi komhem var vi i lekparken vid oss och härjade lite, Ludde var sjukt övertrött och gnällig men det är ju så sdet är efter en intensiv dag. Alma var med oss ett tag, sen gick vi in och då kom Fanny och Matilda och lämnade paket till Hugo. Har saknat dom så mycket.


Jag somnade med barnen som jag gjort i stort sett varje natt då dom varit här.

Inga kommentarer: