måndag 13 april 2009

Vem är det man ser egentligen ??


Jag är en sån där person som alltid undrar (men kanske inte alltid vill veta) vad andra personer tycker om mig.

Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket nu längre, eller jo visst bryr jag mig men inte så mycket som jag gjorde förut.

Nu gillar jag mig hyfsat bra ändå och vet vem jag är och står för det.

Sen är ju det skit trist om nån skulle tycka illa om mig för det, men sånt är livet.

Man kan inte älska alla.

Och skulle nog bli väldigt ledsen om jag visste att folk pratade skit, men jag skulle inte gräva ner mig som jag hade gjort innan.


Men det är ju alltid intressant hur man uppfattas utifrån.

Mina vänner känner ju mig och eftersom dom är mina vänner så tror jag ju inte att dom ogillar mig så värst mycket iallafall.

Men folk i allmänhet.....jag har ju själv upfattningar om personer, vilka jag tror är si och så mm.


Är jag den stackars fattiga, arbetslösa singelmorsan på R....vägen som folk bara tycker synd om??

Gud så tragiskt i så fall

*S*



Nej, varför grubbla på det egentligen......??

Men som sagt, jag går inte längre och försöker anpassa mig efter vad andra ska tycka och tänka och det är ruskigt skönt.

Det är jätte skönt att äntligen få vara vuxen och att få vara JAG, även om det finns dagar då jag hellre vore en toaborste.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig träffat dig. Så det enda jag har att gå efter är bilder, eller det var väl inte riktigt sant. För även om det sägs att en bild säger mer än tusen ord så är det inte riktigt sant i det här fallet.
Jag har, tror jag i alla fall, läst varenda rad i din blogg. Visa stycken har jag dessutom läst om och om igen.
En del av dem har fått mig att skratta, andra att få en klump i halsen och somliga har fått mig att fundera över livet.
Så vad tycker jag om dig. Ja, till en början var du bara en tjej med ett sött ansikte.
Men efter att ha läst dina rader så är det inte på utsidan som du är vackrast. Det är det du har i dig som fängslat mig. Hade du bara haft bilder på dig själv hade jag slutat att gå in på din sida dag efter dag.
Men nu kan jag inte låta bli att titta in och se vad som har hänt varje dag.
Så för mig har du blivit en vän som jag aldrig träffat. Dessutom en människa som vågar visa att vi alla har bra och dåliga dagar.
Kort sagt, du är en fin människa. Jag önskar jag hade fler som är som dig runt omkring mig!

Kram T.

Anonym sa...

What a wonderful princess

Melinda sa...

Tycker du är en stark tjej!!
Det är vad jag tycker! :-)

Och vacker förstås! =)

Marie sa...

Du vet vad jag tycker om dig! du är underbar på många vis! love ya!

Andreas sa...

Tror nog inte jag behöver skriva vad jag tycker :)

// A