fredag 17 april 2009

Konstigt nog


Xet har varit här precis och hämtat barnen och konsigt nog var det riktigt trevligt att se honom. Vi pratade länge och skrattade och allt kändes OK.

Inga "vill ha honom tillbaka" känslor, utan bara så där, trevligt, avslappnat och kul liksom.


Han frågade hur det var med mig som om han faktiskt var genuint intresserad och det var roligt. Ett bevis på att jag faktiskt inte bara är nåt vidrigt gammalt X som han bara vill glömma.

Vet nu inte hur länge det kommer att funka så här bra men så länge det gör det är jag glad för våran skull och för barnens.


Mitt liv lever jag nu. Jag gillar det. Jag gillar min frihet men kan sakna närhet. Ett förhållande är inget jag tänker på nu. Jag tror att det här året kommer att vara nån typ av bearbetnings/hitta mig själv/komma på vad jag vill period.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att höra att det gick så bra gumman!! Kramar till dig å ta det lugnt med galgarna i kväll!=)

Marie sa...

Låter bra detta gumman! kram på dig!

Anonym sa...

good for you ? u deserve to be treated like a princess.