söndag 26 april 2009

bilder från igår.

Lite bilder från en lyckad kväll.
Jag hade nöjet att ha mina tre fantastiska kusiner här. Rebecca, Sandra och Kalle. Kalle hade med sig sin härliga Sofie och så kom min kära Madde förbi också.
Och min vackra syster Liv var oxå här och fick ta del av sin storasyters dåliga alkohol vanor ;)
Nej då så illa var det inte, eller jooo kanske bidde det ett par glas för mycket. Men jag hade iallafall jätte roligt. Både på festen och väl ute på krogen.
Dansade och hade det gött :) Tittade på pappsen som uppträdde på Bolagspopen och dom var jätte duktiga.
Det blev en härlig kväll från början till slut !!!




Fick faktiskt träffa två av mina bloggläsare igår kväll !! Super skoj !!
Det är nästan som en komplimang att nån läser den så jag blev sååå glad !!
Fick förrästen två komplimangen igår på dagen som gjorde mig så glad. Den ena var från en kvinna som jag känner lite grann. Träffade henne på marknaden. och hon tyckte att jag var så fin. Sen fick jag från grannen som bor ovanpå. Hon sa att hon tykcte att jag var så duktigt med mina barn och det tyckte hennes svärmor oxå som bor i huset bredvid *S*
Jag har ögonen på mig märker jag hihihi
men jag blev jätte glad att höra det med tanke på att mina barn skriker AJ !! så fort jag rör dom nu förtiden :/ vet inte varför ??!! Men det värmde i hjärtat :)




















3 kommentarer:

Sofie sa...

TACK för en SUPERkul kväll :-D
Kraaamar!

Madde och Emil´s blogg sa...

Tack för en trevlig och super kul kväll.
Kram

kalle sa...

Skit kul å träffa dig anneli fast jag inte tog några supar ;) hehe Puss o kram på dig