söndag 26 april 2009

Nu är jag riktigt med !!

Spotify. I´ve got it !!! Tack vare syster Liv, så fattar jag nu äntligen vad det är alla snackar om. jag är så jävla sen och tok gammal.

idag är en seg dag och jag skulle helst av allt bara vilja ligga i soffan och glo på nån bra film och gärna med en snygg kille som man kan skeda med. Såååå mysigt !!!!

Nu har jag varken en DVD spelare eller en snygg kille här hemma så det känns som om min plan eller önskan kanske man ska säga går åt helvete.

Man skulle ha ett par jourhavande "pojkvänner" som man kan ringa till när behovet finns. Och kan inte den ena så ringer man bara till den andra.
Då får man bara det gottigaste, sen slipper man den där patetiska uppsynen då dom blir sjuka och får nära döden upplevelser av huvudvärk. Då kan dom hålla sig hemma.
Hm.........tål att funderas på ;)

3 kommentarer:

J.E sa...

Vänner med fördelar emnar du? :) Själv hålle rjag på och skaffar mig en granne med fördelar *haha*

Andrea sa...

ja några jourhavande "pojkvänner" söker här med! :-D

Marie sa...

men du vet väll hur det är när en kille blir förkyld.. hahah