måndag 27 april 2009

så jäkla mumsig alltså !!!


7 kommentarer:

Panni sa...

AMEN!!!

Unknown sa...

Ooooooo ja!!

Andrea sa...

så sant så sant!!!

Melinda sa...

Han är snygg så man bara "drägglar"... ;-)~

Men ett lite mer "lokalt tips" är killen som jobbar på Coop Nära.
Vet inte hur gammal han är, eller om han är singel. Men snygg som få!! :-o
Trevlig dessutom!

anneli sa...

Melinda
Jag vet !!!!! Han är skit snygg !!! Handlar där ofta och blir lika besviken varje gång han inte är där hahaha

Fint med lite ögongodis i den här stan :)

Carina sa...

Coop nära hunken heter Anton, 19 år och supersingel. Har hört att GreenMan är stället att fiska på, om man vill ha snygg-fisk! ;-)

Fast jag vågar påstå att Wentworth (?) Miller är snyggaste ögongodiset på denna planet! Nr två är han i The Mentalist.. mums filibabba!

Melinda sa...

Men gah! Är han såååå ung?? Jag vet att jag såg han där för något år sen också. Är han bara vikarie typ? Sommarjobb? Han är inte där så ofta, det är inte jag heller iofs. Men åh! :)~
Hm...hihi...