tisdag 28 april 2009

min härliga dag


Har haft en sjukt bra dag.
Var i v-ås på förmiddagen där jag fixade lite grejer, träffade Jens och vi gick omkring på stan, fikade, käkade glass och bara hade det bra i solskenet.
Kände att jag behövde en sån här dag. Så tack J för det !!!
Sen hem fort som fasen ( i nyköpt bil) för att barnen skulle komma. Jippiiiiii !!!!!
Å mina godingar !!! Lycka lycka lycka.
Vi gick hem till mamma där vi hade det sååå mysigt och roligt som vanligt.
Ludde har sagt så himla gulliga saker till mig:
"Du är finast i världen mamma"
"Jag älskar dig så jag nästan gråter" (har han nog hört från mig) ;)
"Jag har saknat dig jätte mycket när jag är hos pappa" (vet ju så klart att han har det jätte bra där men det är ändå så gulligt när han säger det)
Mitt liv är fulländat när barnen är här. att se dom små liven ligga i sängen och höra deras andetag och bara få stryka dom på kinden och över deras små huvuden är för mig en sån enorm gåva. Inget är större än det !!!
Känslan i kroppen av total lycka inträffar bara då jag vet att dom är hos mig, att dom kommer samma dag, även när dom är på dagis och jag inte ser dom men jag vet att JAG får hämta dom och att dom ska sova hos MIG !!!

Inga kommentarer: