lördag 23 maj 2009

Ett på nåt vis charmigt kaos


Ett kaos som måste klaras av här hemma innan vi kan gå nån stans.....eller ka jag skita idet. En tvättkorg som är full med RENA kläder som ska hängas in, vikas och allt va det nu är. Trååååkigt. Det slutar med att tvättkorgen blir min nya garderob ;)



Massor med leksaker ööööveraaaallt.

Disk !!!! Matbordet ser ut som 3e världskriget efter morgonens frukost.

Ludde åt ett halvt smörgåsrån och Hugo åt ett halvt leverpastejspaket. hur kan detta leda till total kaos ??? :) Underbart är det iallafall.



Får se hur det går denna morgonen med påklädning, igår fick jag mig en rejäl smäll på käften när jagh skulle ta med dom ut på roligheter på stan.

Idag kör jag stenhårt på MORA TRÄSK. "Om du inte klär på dig så får du inte följa med på Mora Träsk" "Sätt på dig skorna annars blir det ingen Mora träsk för dig idag" "Skärp dig, annars går mamma och Hugo på Mora träsk"

Tomma hot, jag vet skulle ju aldrig låta honom missa det :D



Men håller tummarna för att jag slipper tjata och att allt bara ska flyta på ;)

Ha världens bästa dag !!!!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är ett underbart kaos som man kan städa undan när ungarna flyttat hemifrån!!

Ha en bra dag!!