söndag 31 maj 2009

Idag är det

Idag är de morsdag.
Jag har inte mina barn hemma och det känns absolut inte bra alls.
Känner mig jätte ledsen och jätte ensam.
Behöver inga presenter, inget sånt alls.
Men vill ha mina barn !!!


Firar dom morsdag med deras "plastmamma" idag ??
Tänk om dom gör det !!
Tänk om dom plockar blommor och ger henne !!
Vill åter igen komma med en liten notering.
Jag har absolut inget emot henne.
Hon verkar vara jätte bra med mina barn och jag har fått den uppfattingen att hon tycker väldigt mycket om dom och jag tror dom gör det samma med henne.

Men det känns fortfarande konstigt, helst idag när dom egentligen borde vara hos mig.
Det är morsdag och jag är deras mamma och jag vill ha dom här.
Det är väl kanske egentligen som vilken dag som helst.
Kanske är det för att det är dagarna innan den förbannade mensen som gör att jag överreagerar.

Inga kommentarer: