torsdag 21 maj 2009

jag har haft det såååå............

Jag har haft det såååå bra och såååå trevligt på alla sätt och vis.

Älskar det där stället. Utsikten, atmosfären, energierna som finns där ute.....man mår bra helt enkelt.

Bastade och badade i sjön. kallt var det, men inte lika kallt som sist. Nu var det tydligen 11-12 grader i sjön sist låg det på 6-7.


Det var 3 karlar och jag....gissa om jag hade kul ;) *blink blink*

*S*


Jag bjöd på den, för enligt uppgifter på Vårruset så fick jag känslan av att folk tror/tycker att jag skriver/pratar mycket om sex !!!

Gör jag det ??

Jag tycker nog inte det själv, men pikarna från i tisdags fick mig att börja fundera.

hahaha

Skit samma, sex är kul !!

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det, men lite privat måste man ju få vara.

Jag har iofs mycket åsikter om ämnet så kanske kommer det nåt inlägg om det framöver.


Tills dess får ni nöja er med allt annat dravvel.


I allafall hade jag en super duper bra kväll igår.


1 kommentar:

Melinda sa...

Tycker inte du skriver för mycket om sex. Vet folk som är 70gånger värre...DÅ blir det liiiite tjatigt. Lagom dos är aldrig fel. :-)