söndag 24 maj 2009

idag vill jag vara kär






Idag vill jag vara kär. Så där sjukt kär och förälskad så det bara pirrar i hela kroppen.
Bli så där härligt nervös och super glad när det ringer i mobilen.
Känna att man kanske måste göra sig lite i ordning innan han kommer. STäda lite extra, duscha....;)


Spana i fönstret för att se när bilen/cyklen/moppen (*S*) kör fram till huset.
Hoppa runt och utbrister små iiiiiiiiiiii lite tyst så där innan det ringer på dörren.
Och sen.............................!!!

åååååå vill vara kär, iallafall idag !!!!







Hade också varit trevligt om nån var kär i mig tillbaka :)
Tänk att få höra "jag älskar dig"
Tänk att säga det !!!
Får en klump i magen av tanken. Blir jätte rädd.
Hur ska man någonsin kunna våga släppa in en människa så nära igen ?


Våga släppa den där rädslan för att inte bli sårad.
Hur ska man hitta nån som står ut med allt som man är.........alla mina fel och brister.
Jag säger det igen....:Jag känner mig livrädd.
Livrädd men vill så gärna.

Tror fortfarande inte att jag är värt nåt, känner mig inte värd nån.



Men idag vill jag iallafall vara kär, vågar känna idag !!!





2 kommentarer:

Marlene sa...

Jag har många inlägg att gå igenom nu efter min semester, härligt!

Åh, jag känner igen känslan, hatar den men vill ändå precis som du...bli kär! Som du läst så har jag tagit steget nyligen men ändå blivit sårad trots att jag vågade och nu blir jag rädd igen...Vill bli kär men ändå inte...

Du är aldrig ensam om dina känslor, vi verkar känna på liknande sätt många gånger!

Tanja sa...

Din blogg är ju så vårfräsch så jag blir "vårkär" i den!!
Han med stort H kommer att ramla in i ditt liv förr eller senare, var så säker på det! Du måste lära dig att tycka om dig själv lite mer bara(säger tjejen med världens sämsta självförtroende =)) Du är värd det bästa! Kram Tanja