söndag 24 maj 2009

Tycker oxå det här är roligt

Snodde från en blogg jag läser !!

1. Hur gammal är du om fem år? 35 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina barn, mamma
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Yes man
5. Vem ringde du senast? Snyggo (Paulina)
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? haha!! Du är ju inte klok! Bränn det eller lägg ut det på FB. Hihi!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För 4 timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du i dag? 06:30
13. Vilken är din favoritjulsång? Nu tändas tusen juleljus
14. Vilken är din favoritplats? Nära vattnet nån stans
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, jag vågar inte tänka så långt
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Var rädd för att bli ensam, kände otryggheten om natten
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ush va tragiskt, men det minns jag inte
19. Hur stor är din säng? 180 x 200
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och linne eller stor t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st
23. Hur många landskap har du bott i? tre
24. Vilka städer har du bott i? Fagersta, Varberg, Örebro
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Med tanke på mina fula fötter så säger jag strumpor
26. Är du social? ABsolut det är jag
27. Vilken är din favoritglass? Sandwisch, men köper den aldrig
28. Vilken är din favoritefterrätt? är inte så förtjust i sånt
29. Tycker du om kinamat? Jaaaaaa
30. Tycker du om kaffe? Ush, det smakar ju faktiskt skit äckligt på riktigt
31. Vad dricker du till frukost? Te eller lättmjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Sover lite hur som helst
33. Kan du spela poker? TYcker det är kul men är sjukt dålig på det
34. Tycker du om att mysa/kela? Absolut, ingen tvekan, självklart
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nja, inte känner men vet några
37. Vill du ha barn? Man ska aldrig säga aldrig men jag känner mig rätt nöjd med mina vildingar
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, norska och teckenspråk
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och leksaker
42. Äger du dyrbara smycken? Ett par, men då handlar det om det känslomässiga värdet. Armband från farmor och smycket runt mitt hals med barnens namn som jag bytte in mot min förlovningsring
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? FÄRJAN
44. Kan du rulla med tungan? Klart jag kan ;)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Marie, bättre humor får man leta efter, skrattar alltid hejdlöst när vi umgås
46. Sover du med gosedjur? Nej, även om många verkar tro det :)
47. Vad har du för ringsignal? Honey honey
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Texten på min colalight burk ;)
50. Flirtar du mycket? Ja jag gör det mest hela tiden, det är nåt fel på mig.
51. Kan du byta olja på bilen? Absolut inte
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inget körkort ens
53. Vilken var den senaste boken du läste? "Hurra för pappa Åberg"
54. Läser du dagstidningen? På nätet
55. Prenumerera du på någon veckotidning? Mama
56. Dansar du i bilen? Dansar...nja jag diggar väl med huvudet....typ...!!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tvätttiden
59. När var du i kyrkan senast? På systrarnas konfirmation
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Minns inga lärare på högstadiet....jo förrästen det blir Irma Stråhle, hon var så söt
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ett par dagar kanske
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jens

Inga kommentarer: