söndag 31 maj 2009

Jag och snärtan har varit duktiga idag

har sprungit och det gick inte alls så bra idag. Jag kommer på minst 3 super bra ursäkter som jag skulle kunna försvara mig med, men det blir bara pinsamt så jag håller mig till: Det gick dåligt idag.


Sen äter jag ju "bajstabletter" så att jag ska kunna skita. (jag vet jag avslöjar liiiite för mycket om mig själv ibland) Iallafall så kan det bli lite panik när man är typ.....mitt ute i skogen och springer och känner hur det trycker på där bak i arslet. Vad torkar man sig med.....ska man ens ge sig in på att bajja, det kan ju faktiskt komma nån.


Jag sket idet helt enkelt. Knep igen och sprang vidare.





Jag brukar vara ensam på den här sträckan men de två senaste gångerna (har iofs bara sprungit där tre/fyra gånger tror jag ha ha ha ha) så har jag mött två "snärtor"

En snärta är alltså en slimmad, trimmad, snygg tjej som ser ut att springa (susa fram) på moln, med tajta snygga träningskläder.
Detta ordet "snärta" kan kanske låta lite negativt....men det är det inte.....jag skulle jätte gärna vilja vara en "snärta" själv.






Inga kommentarer: