tisdag 26 maj 2009

Special K


Har varit sjukt sugen på en massa grejjer idag. Självklart sex.....*S* men ett sug som var nästan lika starkt var suget efter Kellogs Special K och lättfil. Så ruskigt gott. Jag hde några smulor kvar i burken men ingen fil.

Pallrade mig ner till Servus (coop nära) för att handla och hoppades i smyg få se "pojken" enbart för att få vila ögonen på nåt snyggt.



Nu kommer en liten mellan kommentar: Om det nu finns nån där ute som känner "pojken" på servus så vill jag bara säga att jag är inte "tantsjuk". Jag är inte kär, han är bara trevlig att titta på och jag önskar att alla som jobbade i affär såg ut som han. :) Enbart för att det är trevligt. Inga baktankar, inget annat.
Känner att jag måste förklara vissa grejjer så det inte blir några missförstånd.

Men han var inte där, så jag fick nöja mig med den trevliga "långa farbrorn". Jag köpte iallafall mina goda Special K och fil. Är lite arg på min pappa, för innan han köpte Special K till mig så älskade jag Eldorados cornflakes som kostade 9:90 på Ica fontänen. Nu är jag heeelt såld på Special K.

Detta måste ha varit mitt mest intressanta inlägg någonsin !!! ha ha ha ha

4 kommentarer:

irene sa...

jaha nu får man ta en sväng till servus då ;-)

Anonym sa...

Anton, 20år? :D

Martin, du vet vem sa...

Hmmm, sugen på sex o special K...inte att kombinera, ingen säng jag skulle vilja övernatta i efteråt ;)

Melinda sa...

Irene > Japp, tycker jag du ska göra! =)

Tycker långa farbron jobbar lite för ofta! ;-)

Nä, aldrig hört talas om någon tantsjuka!

Även om han hade varit ful så är han ju väldans trevlig.
Det är ju insidan som räknas...*fniss*

Jag gillar Frosties...men det är ju lite väl mycket socker i dem... :-[