söndag 31 maj 2009

jag har trotsat mitt




Jag har trotsat mitt dåliga sälvförtroende i två dagar nu. Det har varit skit jobbigt, men jag gjorde det. Jag hade ont i magen, mådde pyton, ville bara sjunka under jorden men jag gjorde det.


Detta har jag gjort:

Igår
Jag gick med klänning hem till mamma och sen hem. KLÄNNING !!!!! Tror sista gången jag bar klänning offentligt var på Carro och Martins bröllop för typ 5 år sen eller nåt.


Idag
Hade linne på mig när jag var ute och sprang !!!! Detta mina vänner är stort !! Riktigt stort !!! Jag fläbbade ut mina armar och lät dom fladdra i vinden. Sist jag gjorde det offentligt var sommaren 2006.

Gick även med "finskor med klack" idag. Känner mig såååå snoffsig i det.

Medans andra kan gå i sånna skor och se avslappnade och fullkomligt normala ut så känner JAG mig som om jag ska på bal typ.

Och till skorna bar jag kjol !!! Kjol utan svarta heltäckande strumpbyxor och utan stövlar!!!
Ja herregud. Jag är bara sååå modig och såååå cool. *S*
Det var säkert inte en jävel som brydde sig det minsta, inte nån som tänkte en tanke om min klädsel. Varför skulle dom, jag är inte så jävla speciell. ha ha ha
Men av nån anledning så är detta hemskt. Men jag ska lära mig att trotsa rädslan och det löjliga dåliga självförtroendet jag har till mig själv och mitt utseende. Den enda som bryr sig är ju jag !
Jag är en bit på väg iallafall :D
Duktiga jag !!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå fin i klänning, passar dej som handen i hansken!!!

Kram J

Madde och Emil´s blogg sa...

Du är jätte fin tjejen.

Kram

Cajo sa...

Heja heja!! Du går mot rätt håll och jag tror definitivt inte att du har nåt att oroa dig för! :-)

Phantera sa...

Såg dig inte live men du är ursnygg på bilden!

Visst är det något särskilt när man har "klackskor" på sig??!!
Särskilt när det låter så när man går, då känner jag lite som: "Hej här kommer jag och vill göra mig märkvärdig". Vilket inte passar mig eftersom jag vill synas och höras så lite som möjligt. Typ. Men jag har försökt tuffa till mig lite jag också. Man har nog mycket att vinna på det.

Du har visat dig själv i klänning i bloggen, åtminstone en gång, i en provhytt. Den var du kanonfin i!

You go girl! Keep up!

irene sa...

du är ju tokig, lätt för mej att säga förstås betraktarens öga är ju inte synkat med ens egna (men så är det väl hos alla).
hur snygg som helst i allt du har på dej, en skönhet klär i allt vet du väl. du är ju tom snygg i mössa/huvudbonad något jag varit avundsjuk på i hela mitt liv (bara så du vet).
pumps är ju en grej som man efter några gångers användning lär sej älska, ger en extra touch på sexappealen :-D

Tanja sa...

Jag såg dig och du såg ut som en pingla! Kram Tanja

Anonym sa...

*skrattar* du e rolig du ;)
Kram Rebecca K